♡10 ting som er vert og ønske seg til jul

Heii alle mine flotte lesere. Nå har jeg tenkt til og gi dere noen tips, til noe dere bør ønske seg til jul. Jeg ønsker meg såå masse ting til jul, men jeg kan jo ikke få alt. Selv om jeg noen gang kunne ønske det. Jeg ønsker meg en del ting som koster litt. Men nå skal jeg vise dere litt av ønskelisten min. Som dere vet, så gleder jeg meg masse til julaften. Jeg ønsker meg mac, polaroid 300 kamera, klokke, mac leppestift, sminke og mye mye mer. Tror jeg kommer til og få noe av dette da, siden jeg pleier alltid og få noe av det jeg ønsker meg, men det pleier de fleste vel? Jeg komme til og lage en video av hva jeg fikk til jul. Siden det var noen som spurte om jeg kunne gjøre det. Og det har jeg kjempe lyst til. Men nå skal jeg gi dere noen tips, viss dere ikke vet rett og slett hva dere skal ønske dere.

1. Macbook

2. Polaroid 300 kamera

3. Klokke

4. Mac leppestift

5. Sminke, viss du bruker det

6. Sminke kost beholdere

7. Ting til rommet, viss du ønsker deg noe nytt

8. London TUUR

9. Krølltang (den jeg har den er fra merke royale, og er super god krøller av seg selv nesten eller mast krølltang)

10. konsert billetter til idolet ditt

Likte du tipsene?

Klem Therese 

 

 

2 kommentarer
    1. Om du ønsker et nytt søtt, eller kult, whatever, “eyecandy” til bloggen så er header perfekt!! På bloggen lager jeg nå gratis header om du ønsker en forandring! Håper du ivertfall ser innom 🙂 Hilsen Teodora

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg