♡MOTE FOR JENTER

Heii alle sammen. Da er det på tide med mote innlegg igjen, veldig mange som likte det. Så derfor tenkte jeg at jeg burde ha det flere ganger før rom videoen kommer. Jeg har fortsatt den avtalen sammen med instagram kontoen som heter @Moteforjenter, som jeg sa tidligere den er utrolig bra. Kommer til og legge ut flere sånne innlegg så dette, så lenge dere liker det da. Og hun gir så mye inspirasjon, til meg og mange flere. Håper dere liker tipsene jeg (@moteforjeneter) gir dere nå. Videoen kommer seinere i dag, gled dere til den 🙂

Vill du ha flere sånne innlegg, liker du at jeg gjør dette?

Klem Therese

Jeg bare elsker dette antrekket, her kan dere se hvor dere kan kjøp det. Den ser veldig behagelig ut!

Genser fra Abercrombie & Fitch

Bukse fra Zalando

Sko fra Converse

Notatblokk fra Cottonon.com

En skikkelig jule outfit, og en utrolig søt en! Helt in love..

Kjole fra Vila.com

Øredobber fra Mazaldiamond.com

Smykke fra Thehut.com

Flate sko fra Newlook.com

Høy helte sko fra Shopakrira.com

Grey&Black outfit, veldig kul outfit. Viss du skal på et kjøpsenter eller bare på skolen 🙂

Wang genser fra H&M

Fancy genser fra Newlook.com

Svart bukse fra Stylebop

Sko fra UGG

Øredobber fra Etsy

Mascara fra Nars

Ansiktmaske fra Nars

ÅÅÅ, denne var så utrolig nydelig. Og minner meg skikkelig om julen.

Genser fra Chicwish.com / 355kr

Bukse fra Pieces.com / 305kr

Ringer fra Forever 21 / 33kr

Leppestift fra Neimanmarcus.com / 180kr

Sko fra Dr.martens / 975kr

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg