♡No colors

Heii. Jeg gikk hjem fra skolen med Kristine, og det begynte og regne skikkelig og da mener jeg skikkelig. Men heldigvis så kom faren til Kristine og hentet oss, så vi slapp og gå i det uværet resten. Når jeg kom hjem, så fant jeg meg koseklær og lagde meg kakao. Jeg sitter og glaner på serie akkurat nå haha.  Nå når det er ferie fra cheerleadning og jeg har sluttet på fotball, så gjør jeg ingen ting på fritiden uten om og være med venner. Skal kanskje spørs Håvard eller Ida om og finne på noe, men jeg tror Håvard skal spille kamp. Vet ikke helt, så får se hvordan det blir.

Jeg har vert sammen med Mico i helt til nå, og blogget. Så har jeg gjort litt lekser, men ikke så mye. Siden vi har nesten ingen ting for tiden, tror det er fordi det nærmer seg jul. Forresten jeg kommer til og trekke vinneren av Giveawayen neste uke tror jeg, siden kna ta litt tide før tingene ra nettet kommer. Så vinneren trekkes NESTE UKE. Håper det går fint,utrolig mange som er med. Og det er skikkelig gøy, at dere at likte alt som var med osv..  Jeg postet noe på Instagram at, at Ida skulle svare på spørsmål om meg, på bloggen. Så det skal jeg fikse i dag. Elsker dere

Vill du ha sminke innlegg her i morgen?

Klem Therese


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg