♡Outfit’s

Heii dere. I dag har jeg kikket på gamle oufit’s som jeg har hatt her på bloggen tidligere, er litt merkelig og se over disse bildene. Og se hvordan stilen min forandrer seg. Den har akkurat ikke forandret seg så utrolig mye, men jeg er en del forskjell på nå og før. Noen av bildene sier jeg bare “æsj” på og går videre. Men jeg har veldig lite outfit innlegg her på bloggen, og det er noe jeg liker. Så er det sånne innlegg, men jeg sparer til nytt kamera. Siden det jeg bruker nå er selv ut laseren helt ræva, eller hva jeg skal si. Den er så utydelig og dårlig. Og da går det nesten ikke an og ta outfit bilder, da må jeg ihvertfall bruke ipaden, og det er ikke det beste haha. Håper det blir ikke så lenge til jeg råd, jeg mangler 1-2 tusen eller noe sånt. 

Jeg har så store planer for bloggen fremover, etter jul. Vet ikke hvorfor det skjer akkurat da, kanskje for det er et nytt år da? Krysser fingrene at jeg har nytt kamera da vertfall. I dette innlegget har jeg tenkt til og vise dere noen gamle outfiter som jeg sa lenger oppe i innlegget, håper dere liker de gamle bildene mine. Som dere sannsynligvis har sett før.

Husker dette enda, det var i høst tror jeg.. 

Omg, dette er 1 år siden føles det som. Jeg har faktisk kort pannelugg der.. Husker fortsatt når meg og milena tok disse bildene haha. Husker ikke engang når vi tok disse bildene … Denne outft er den jeg er mest fornøyd av disse bildene.

Dette er vertfall ikke lenge siden, var i november eller noe sånt. Merker du at jeg egentlig har regulering..?


Off.. Denne likte jeg ikke haha. Dette var i den sommeren som var nå. 

Denne likte jeg sånn helt passe. Var ikke noe gale i den.. Husker når jeg var så fornøyd med disse bildene 🙂

Klem ‘Therese

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg