♡Perfekt hår

Heii dere. Nå skal jeg gi dere noen tips til perfekt hår, siden er lenge siden jeg har hatt ukens tips nå. Så det tenkte jeg og ha nå. Og dette kommer til og bli et kjekt innlegg tror jeg, så jeg håper dere liker det. Brukte en god stund for og finne disse tipsene, jeg leitet i blader osv.. Jeg tok til meg mange av disse tipsene, jeg har tenkt til og bruke disse tipsene selv, siden håret mitt er langt i fra perfekt haha. Skal til frisøren og stusse det snart. Jeg vill ikke klippe det kortere eller noe sånt, jeg sparer til et lang og fint hår, selv om jeg har ganske langt hår allerede.

IKKE VASK HÅRET FOR OFTE

Ikke vask håre hver dag, viss du er sånn at du må dusje hver dag, så vasker du ikke håret hver dag. Viss du vasker det hver dag, så blir det tørt. 

GÅ FOR NATURBØRSTE

Har du langt hår, bør du bruken naturbørste istedenfor plast børste eller stålkam. 

HESTEHALE

Hestehale er alltid praktisk, og kan være like lekkert til selskap og hverdag. For og få hestehalen stram og fin uten bulk i nakken, prøv å se opp i taket når du fester hår strikken.

FLYVEHÅR?

Flyvehår eller hårantenner er et velkjent problem hos de fleste vel..? Neste gang du tar av deg lua og håret står til alle kanter, let i veska om du finner en leppepomade eller en håndkrem. Så tar du det på hendene og stryker det på håret.

VASKE HÅRET

Har du ikke hatt tid til og vaske håret,  da er tørr sjampo redningen!

Klem Therese♡

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg