♡Photoshoot

Heii, kommer ikke til og skrive så super mye i dette innleggetI dag har jeg egentlig ikke gjort så super duper mye, men jeg har gjort litt. Jeg var hjemme i dag, siden broren min hadde bursdag. I tillegg så hadde jeg noen ting jeg måtte gjøre her hjemme. Erik kom bort til meg, og selvfølgelig kunne han ta bilde av meg. Han var så flink, men det er jo akkurat ikke så vanskelig og ta noen bilder da haha. Hatt en super dag, og senere i kveld så skal jeg og Erik se en film. Frør ham går hjem, han er jo naboen min. Så han pleier og være en stund. Blir veldig glad, viss noen prøver og lage en header av disse bildene. Viss du skal det, så kontakt meg på mail ([email protected]) Så sender jeg u-redigerte bilder uten filter.  Hadde satt stor pris på det !

Header størrelsen må være i 1020X514 px. Sender dere noen andre bilder i samme slengen, så kan dere bestemme selv hvilke dere vill bruke. Så velger jeg den jeg liker best. Kommer et innlegg om den som har laget den isåfall. Ha en fin kveld !

Håper dere like bildene siden det ikke var så veldig langt innlegg.

Klem Therese♡



Ble veldig fornøyd selv, her kommer og en liten selfie av meg og fotografen haha 🙂


4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg