♡ Mico fyller 1 år

Heii alle sammen. Dere vet sikkert at mico har bursdag i dag 🙂 Jeg har feiret med han, og Erik var med. Jeg lagde bursdags kake til han i går, og den ble skikkelig søt. Husker fortsatt første gang jeg så han, da var han bare et liten hår-ball som trillet rundt på gulvet. Lyser opp dagen min alltid, første jeg ser om morgenen er han, står med trappa og er glad som alltid. Han er ikke bare en hund, han er min bestevenn Er så glad for at vi fikk han, gjør meg så glad at vi har han. Han er både leken og en kosegutt. Og han elsker og slikke folk i ansiktet haha. 

Føler ikke som at det har gått 1 år siden, han ble født. Vi har jo ikke hatt han siden han var nyfødt,  vi fikk han i mars tror jeg det hva. Og jeg husker det siden som det var i går, alle var med og hentet han. Vi kom hjem og alle satt oppe og smilte, og lekte med han og koste med han ! Kranglet om og ha han på romme haha. Alle var helt forelsket i han. Etter vi mistet Mira, så har Mico oppmuntret oss opp ♡ 

Klem Therese

Bilde av bursdags barnet :


Her er mitt favoritt bilde av meg og han.


5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg