♡Amanda snart

Heii dere. Senere i dag så skal jeg på Amanda for og kjøpe jule-presanger. Siden jeg er ikke helt ferdig enda, Så skal jeg gå sammen med Milena. Forresten jeg fikk mac leppestiftene mine i går, og jeg ble så fornøyd med de! Jeg hadde kjøpt 12 stk haha, elsker de rett og slett ^^ Jeg var hos Madelen i går etter jeg hadde trekt giveawayen, siden kunne ikke være der og trekke giveawayen. Så vi lagde en video, kommer til og komme her en dag. Vet ikke når den kommer, men den kommer en dag. Vi lagde en bakevideo, og jeg tror den blir skikkelig kul. Ble litt mange bloopers, og det kan bli veldig morsomt og se på. Siden vi skal legge de inn i videoen.  Dere bør glede dere til den kommer.

Kan være at den kommer i løpet av uken, er ikke sikker ! Jeg og Milena har lagd en Youtube kanal sammen, som heter Girlssecret og på instagram heter den @Girlssecretyoutube. Kommer kanskje en video der i morgen eller i dag. Siden vi skal jo på Amanda i lag, og da tenke vi og lage en video sammen. Det kunne vert kjekt tenkte vi, så dere bør følge med på den! Viss dere vill se flere videoer av meg og hun.. Kommer ikke bare video i lag, men alene også. Vlogen kommer neste uke tror jeg, siden har ikke hatt tid til og lage den.. Sorry ♡ Ble litt sånn merkelig innlegg i dag, men håper det går bra..

Headeren på vår kanalen, håper dere sjekker den og abonnerer den. Klikk HER. 

Klem Therese.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg