♡Shopping på Amanda

Heii alle mine fantastiske lesere.  Jeg var jo på Amanda i dag for og shoppe, siden jeg skulle handle resten av jule presangene. Jeg var jo sammen med Milena, og vi koste oss skikkelig mye. Ble kjempe fornøyd med gavene. Jeg kjøpte noen få ting til meg selv, så derfor trenger jeg ikke og lage video av det. Siden det var nesten ingen ting jeg kjøpte til meg selv, bare noen ting. Så det hadde blitt en veldig kort video, derfor kommer det ikke en innkjøps video. Kan være det kommer et innlegg, det ser jeg når jeg kommer så langt.

Jeg hadde det vertfall utrolig kjekt i dag, tok dessverre ingen bilder. Siden brukte mer tid på gavene, og Milena. Ville bruke tiden så lenge jeg hadde det med hun, siden ser henne ikke så ofte. Skulle ønske vi budde nærmere hverandre, men vi har vert sammen en del den siste tiden. Jeg kjøpte gave til Mamma, Mico og Milena. Så skal mamma kjøpe den siste tingen jeg mangler til og være helt ferdig. Føler denne julen har gått utrolig fortere enn vanlig..  

Hva har du gjort i dag?

Klem Therese 


Her på dette sentere er det jeg pleier og være på 🙂 Fint pyntet ikke sant..?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg