♡Noen som kan..?

Heii dere. Jeg har et enkelt spørsmål til dere, jeg lurte på om noen av dere kunne lage en header til meg. Dere har kanskje merket at jeg ikke har header. Det er fordi jeg trenge en ny en, og derfor spør jeg dere! Siden mange av dere er så flinke, og jeg liker veldig godt når noen andre lager den enn meg. Headeren må være 1130px bredt og 550px høyt. Og jeg vill ha 2 bilder i den, og dere kan ikke legge inn tekst i headeren. Som dere ser, er det allerede tekst i designet der headeren skal være, og derfor trenger jeg ikke på headeren. 

Hadde vert utrolig kjekt om noen av dere lagde den, e-posten min er [email protected]. Så viss du har laget en header så kan du sende den der, eller viss du lurer på noe 😉 Jeg er endelig super fornøyd med designet, og det håper jeg at jeg blir med headeren og, så slipper jeg og skifte så ofte. Føler jeg gjør det veldig ofte, den som lager headeren får selvfølgelig et innlegg her på bloggen om headeren og sånt. Viss det kommer flere en 1, som jeg håper. Kommer jeg til og velge den jeg liker best. Kommer til og bli vanskelig, er så mange flinke der ute. Håper dere sender inn mange headere. Håper dere liker det nye designet mitt og.

Vill helst ha de 2 første, disse er uredigerte ♡ 

Klem Therese♡





0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg