♡Juleferie

Heii dere. I dag er det endelig Jule ferie, og dette har jeg ventet på hele uka! Skikkelig deilig og tenke, at du kan sleppe og våkne 07:00 hver dag nå. istedenfor kan du sove så lenge du vill. Skikkelig deilig og komme hjem i dag, bare slenge fra meg sekken. Er jo bare fem dager til jul nå, gleder meg uendelig mye. Denne julen, har jeg tenkt til og kose meg masse, som vanlig. Litt etter jul så sa mamma at vi skulle passe på en pomeranian hund, som heter Simba. Gleder meg til det også, det er hunden til søskenbarna til Madelen. Mico har møtt Mico før, siden de har lekt sammen. Så dette gleder jeg meg til.

Nå sitter jeg og ser på “jenter” maraton. Utrolig morsomt, selv om jeg har sett alle episodene fra før. Men “jenter” er så kjekt, uansett hvor mange ganger du har sett episodene. Så skal jeg kanskje kanskje filme inn spørsmåls runden, har ikke bestemt meg enda. Siden jeg er ikke helt i tipptopp form, så er litt usikker.  Men jeg kommer til og filme den inn en gang vertfall 🙂 Som fort som mulig egentlig. 

Hva skal du i juleferien?

Klem Therese♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg