♡ 3 dager til jul

Heii alle mine fantastiske lesere, siste dagene har jeg lest gjennom kommentarer fra dere og meldinger og sånt. Er utrolig koselige alle sammen, motiverer meg masse♡ I dag er det jo siste søndag i adevent, før det blir jul. Er litt merkelig og tenke på at det bare er 3 dager til jul, har gått utrolig utrolig fort. Gleder meg sånn til at alle jule filmene kommer på tv. Jeg elsker og se på jule film, sammen med noen du er glad i. Jeg overnattet hos Milena i går til i dag, og vi så på Home alone. Bare at det var hunder isteden for han gutten, var nesten helt likt. Bare det var litt andre ting. 

Men en kjekk film uansett, i går kveld hadde vi på høg musikk og bass. Og danset og lagde videoer, og spiste masse snop. Og bare hadde det utrolig gøy, meg og Milena dansa som om vi var galne. Begge elsker høg musikk, Milena var litt syk tillegg. Bare som dere vet, har vi byttet til at Girlssecret er på videofy isteden for youtube. Siden vi følte vi ikke hadde gode nok videoer at vi kunne være på youtube, så vi byttet litt. Håper dere liker videoene våres, er allerede 2 videoer. 

Senere i dag har jeg tenkt til og se en film, prøve og lære Mico et nytt triks. Og kose litt sammen med han, og øve på en sang på keybord. Ja, haha jeg har prøvd meg på call me maybe der haha. Jeg holder og på med Spørsmåls runden, vet ikke helt når den kommer enda. Mange som gleder seg vet jeg 

Gleder du deg til jul?

Klem Therese

 


4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg