♡ Jul aften

Heii dere. I dag har jeg hatt en super kveld sammen med familien og venner. Koset meg utrolig mye! Vi spiste ribbe og pinne kjøtt som vanlig, så har vi jo åpnet jule gaver selvfølgelig. Jeg fikk utrolig mye fint, fikk iphone 6. Mye cheerleadning ting, ble så utrolig fornøyd med alt jeg fikk. Var ikke en ting jeg ikke likte! Men det er tanken som teller da 🙂 Ble mest fornøyd med cheerleadning skoene og iphonen. Jeg kommer til og lage en video om alt jeg fikk i gaver i dag. Håper dere har kost dere i dag, og har fått nye fint. Etter vi hadde åpnet alle gavne satt vi å snakket og koste oss, jeg fikk besøk av Erik. Og de voksne gikk bort til foreldrene til Erik.

Nå har Erik gått hjem og jeg sitter og skyper sammen med Milena og ser på bilder fra kvelden og ser på Believe. Elsker believe videoen som dere kanskje har skjønt. Den filmen er så utrolig bra, og viser hvem justin virkelig er. Dette har vert en helt utrolig kveld, som jeg har koset meg masse.

Har dere hatt en bra kveld?

Klem Therese♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg