Canon camera finally

Heii dere.  I dag har jeg vert hjemme, ikke hatt besøk eller noe. Jeg ble med Mico og Pappa til dyrelegen. Siden i dag tidelig så kunne ikke Mico stå på beina, og da trudde vi hadde han hadde bruket den ene foten, men heldigvis visste ikke røken noe tegn på at noe var brukket.  Det var jo bra, men har har utrolig vondt. Så vi tror han har strukket en muskel eller noe sånt. Etter vi hadde vert hos dyrelegen, så kjørte vi for og handle. Og jeg skulle endelig kjøpe meg Canon kamera, for nå hadde jeg endelig rå. Men pappa kjøpte den veska, til og ha kamera i. 

Uten om det så hadde jeg spart alt sammen selv, fra bursdag og jul aften. Nå kan jeg endelig begynne og ta noen bedre outfit bilder, og i går så bestilte jeg kamera stativ. Siden jeg må jo ha et stativ, gleder meg så mye til det kommer. Jeg kommer med spørsmåls runde del 2 om ikke så veldig lenge tror jeg. Jeg skal prøve og filme det på kamera tror jeg. Se hvordan det går, kamera funket utrolig bra. Når jeg prøvde det ♡ Det hadde 1200D, og er et Canon kamera. Jeg syns Canon er best, liker ikke så godt Nikon og Sony..  Så nå kommer jeg og ta bilde med kamera som er til bloggen.

Klem  Therese

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg