2014 ER SNART OVER

Heii alle mine fantastiske lesere. Jeg har tenkt til og dele 2014 sammen med dere, snart er 2014 eventyret over. Og jeg håper for all del at 2015 blir like bra som dette året har vert, 2014 har vert et fantastisk år! Året mitt startet uten en hund, og jeg husker fortsatt hvor mye jeg savnet tapet av Mira (den første hunden min)  i 2013. Jeg begynte å gråte når jeg tenkte over når vi hadde hun, og hvor mye jeg savnet hun egentlig! Vi kikket etter en ny hund, og vi var på jakt etter enten pomeranian eller klein splitz. De to rasene var veldig like så vi hadde ikke bestemt oss, men når vi så Mico. Så var vi faktisk i kø, siden det hadde vert en vil ulykke. Og søsteren min satt på facebook, og der så hun en liten gutte pomeranian til salgs! Mange ville ha han, men vi fikk komme på besøk og se på han. Og alle ble helt forelsket i den lille hjerte knuse ren, og vi var bestemte på at vi skulle ha han!

Vi fikk han i slutten av februar tror jeg, viss jeg husker rett. Ingen snø, siden vi hadde bare 2 dager i vinter. Mico fikk meg til og smile morgen og kveld, og var den herlige gutte hunden du bare kunne drømme om. I mars begynne jeg og ta bloggen mer og mer seriøst. Og tok bloggen som en stor del av livet mitt, og husker jeg ble litt flau når noen snakket om at jeg var blogger. Men det er jeg ikke en plass nå, jeg nyter det. Jeg begynte og planlegge bursdagen min, selv om det var ikke før i April jeg hadde bursdag. Jeg brukte en del sammen med venner, familie og Mico. Husker den ene dagen, Frida og Silje var hos med og vi lagde mini muffens og vafler. Og gikk faktisk rundt og solgte haha, mange som ville ha. Og vi fikk 100 kr hver ca, og alle var fornøyde. Og Silje overnattet nesten i en uke hos meg!

Endelig kom april, som jeg hadde ventet på husket 1.April var en av mine morsomste dager i April. Vi hadde med oss sånt snop som ligner på kritt, og skulle tulle litt med læreren, vi hadde og med oss eple juice. Eple juice skulle liksom være tiss, de gikk ikke på den da. Men de snope krittene gikk de full på! De begynte og le seg i hel, og den ene læreren vår kastet det i bakken. Og alle hadde det helt supert, og alle hadde latter krampe. 11.April kom nok en gang, og jeg hadde bursdag! Jeg gikk smilende på skolen, og alle gratulerte meg med dagen. Og vi skulle ha påske lunsj med 5.klasse, og alle sammen skule synge bursdags sangen til meg. Var utrolig flaut haha, kunne ikke blitt mer flau. Til bursdagen min fikk jeg sengen jeg har nå, sminke og klær. Hadde en super dag, i April begynte vi og pusse opp huset vårt. Og vi er ikke ferdige enda, vi bygde ut soverommet til mamma og pappa. Og byttet sove rommet deres til kjøkkennett til soverommet deres. Og jeg måtte vente til og ha bursdag selskapet mitt, til kjøkkenet var ferdig.

Endelig kom mai, og den måneden 17.mai er i. Er ikke akkurat den personen som elsker og gå i tog og synge haha. Vi er ikke den beste klassen til og synge, men vi var veldig flinke syns jeg! Vi gikk hele skolen i tog, og sang ned til der vi feirer 17.mai og hadde det supert sammen med mange venner og familie. Vi gikk til byen for og se russe toget, og folke toget. Vi ser alltid de togene, jeg syns selv at russe toget er kjekkest. Resten av dagen var vi hjemme og fikk besøk av farmor og farfar. Husker konfirmasjonen til storesøstera, som var utrolig kjekk. På den tiden hadde jeg fluffy som var katten min der og da, men en dag forsvant han. Han var en vill katt, som jeg satt utrolig stor pris på. Savner han enda, og tenker mye på han!

Endelig kom sommeren som jeg hadde ventet på i lang lang tid, elsker sommeren. Det er en av mine beste tider, vi hadde allerede planlagt at vi skulle til USA. Og alle sammen gledet seg utrolig utrolig mye, og ingen klarte nesten ikke å vente. Jeg brukte masse tid sammen med Ida, vi kjøpte fake penny board. Og det enste vi gjorde, var og var ute og skatet. Og overnattet mye hos hverandre, husker spesielt den ene natten. Da vi gikk ut på fjellet 10 om kvelden, og så på stjernene og hadde natt piknik. Vi koste oss utrolig mye akkurat som to søstre. Kunne ikke vert mer glad i en person en Ida, hun betyr så utrolig mye for meg. Kunne ikke overlevd uten henne, søsteren jeg aldri fikk. Vi lagde oss en blogg som heter ihtts.blogg.no men den planen gikk ikke så bra, vi har sluttet og blogge på den. Siden Ida er ikke så interessert i å blogge, sånn som meg.

Endelig kom Juli, den måneden vi skulle reise til Usa, og alle var nesten helt klare til og reise. Vi skulle reise sammen med morfar og samboeren hans, og alle søskene mine og foreldrene mine. Der kom den dagen vi skulle reise til den store nydelige plassen, vi kjørte til Stavanger for og ta fly til Nederland. Den fly turen var helt grei, jeg er ikke redd for og ta fly eller noe, men det er bare dønn kjedelig. Så tok vi fly fra Nederland til The troy, og den fly turen tok hele 16 timer. Herregud, for en fly tur sier bare jeg haha. Jeg sov nesten ikke, jeg syns det er litt vanskelig og sove på fly. Men jeg hørte på musikk og prøvde å sove, så kunne vi se på film på flyet. Så jeg fikk sitt et par filmer. Vi tok fly fra The Troy til Orlando, og der kunne vi ta taxi fra fly plassen til hotellet, og vi gikk bare og sov. Neste dag, var det shopping, og sånt før vi skulle på cruise. Siden vi skulle være i USA i 3 uker, og da skulle vi på cruise den ene uka. Jeg kjøpte så utrolig mye i USA. Vi tok cruise fra Miami og til alle Bahamas øyene, utrolig mange fine øyer, men jeg likt best Sant maarten, der snorklet vi og mye mer. Øyene vi var på heter Sant Thomas, Coco cay og sant maarten. Cruise var en opplevelse som jeg aldri kommer til og glemme, når vi kom på land igjen etter en uke på cruise. Så brukte vi den uken til parkene og shopping. Vi var i alle parkene i  Universal og Disney magic kingdom. Vi var i en alligator park og, der vi kjørte i somp og fikk holde baby alligatorer og mye mer. Var masse forskjellige dyr der!Jeg syns alle parkene var utrolig kjekke, jeg kommer ikke til og skrive hele turen. Så det er mye mer vi gjorde, men er litt vanskelig og få med absolutt alt.

I August var jeg masse sammne med venner og familie, jeg husker spesielt den ene dagen. Der Ida og Frida skulle overnatte hos meg, og vi skulle sove på terrassen vår, når det regnet litt haha. Det var fint vær når vi skulle legge oss, vi skulle prøve og døgne men det fikk vi ikke til. Så det ente egentlig med at alle sovnet på en luft madrass på terrassen vår, og den var punktert når vi våknet, og våt. Alle begynte bare og le egentlig, vi hadde sovet ute hele natten faktisk! Og søsteren min sa at vi liksom ikke skulle klare det. Etter vi hadde pakket alt sammen, så gikk vi inn og så en film som var litt urealistisk. Vi spiste resten av snopet og, siden vi hadde veldig mye snop siden alle hadde tatt med seg.

Og der kom den kalde høsten, jeg har aldri likt høsten så godt. Siden jeg er ikke så glad i og gå med store og varm klær, og fryse osv.. Allerede i september begynte Jeg, Madelen og Frida og planelegge bursdagen vår. Siden vi skulle feiere den i lag i Oktober siden jeg hadde ikke feiret den, siden jeg måtte vente siden vi bygde på huset vårt. Vi planlagde hva vi skulle spise og ha til pynt og mye mer. Det var jo allerede en stund til vi skulle ha bursdagen vår, men vi gledet oss utrolig mye. Vi sleit lit med hvilket tema vi skulle ha, siden vi ble ikke enige. Jeg og Håvard ble faktisk sammen i September 27.Semptember, den dagen jeg mistet Mira faktisk. Er litt merkelig og tenke på at jeg ble sammen med han på den triste dagen.. Men jeg kunne fått en bedre gutt en han, han er bare helt fantastisk. Jeg husker at jeg var og Frida, og det enste jeg gjorde var og snakke med han. Og der skjedde det, jeg gidde Frida en stor klem og resten av kvelden smilte jeg.. Og vi koste oss resten av kvelden, og jeg snakket med han. Neste dag, kom faktisk Håvard til meg, siden vi ville møtets der vi var alene. Det var så utrolig flaut, de første sekundene, men etter hvert fant vi tonen.

Oktober var en fantastisk måned for meg, siden jeg kom på Topp listen på blogg.no for første gang i livet mitt. Og jeg hadde en helt fantastisk bursdag som jeg aldri kan glemme. Dagen før høstferien var den dagen vi skulle feire bursdagen vår sammen, vi hadde hollywood party. Og det var utrolig kjekt, vi høre på mye musikk. Danset, hadde nøtt eller sannet og vi hadde kort leken. Og vi hadde noen leker, som cat walk og kåring av den beste kjendisen. Jeg skulle være Ashley tisdale, mange som syns jeg lignet. Vi fikk utrolig mange penger i gave, og det er  de jeg har brukt på kamera pluss de jeg fikk til jul. Den dagen jeg kom på topp listen var helt ubeskrivelig, jeg var så overglad jeg sa det til nesten alle. Og jeg kunne nesten ikke slutte og smile.

November kom som var den nest siste måneden, og var en utrolig kjekk måned. I den måneden var jeg mye sammen med Milena, vi tok utrolig mange bilder. Og tilbringe utrolig mye tid sammen, var mye på shopping og var på kjøpe senter. Dere har jo fått lest mye om meg og hun på bloggen min. Siden jeg blogger mye om oss, når hun er her. Hun har til og med vert gjesteblogger her på bloggen min. Vi har lagd mange videoer i løpet av den måneden. Skjedde egentlig ikke noe utrolig spesielt i denne måneden, så kom ikke så utrolig mye fra denne måneden.

Desember er totalt en av de beste månene som jeg elsker, jul kommer og du kan åpne kalenderen din hver dag frem til jul. Jeg gleder meg alltid til Desember, nyttårsaften kommer og jul i en måned! Julaften var en kjempe kjekk kveld, og jeg hadde mange fine dager frem til jul og koste meg hver dag. Jeg hadde ikke så mye julestemning i desember det er litt merkelig.. Siden det har jeg alltid, men det hadde jeg ikke i år. Julaftenen min, har dere allerede lest om. Vi fikk besøk av mormor og morfar, og hadde en koselig kveld med jule mat og mange gaver. Er utorlig takknemlig for alt jeg fikk av alle de jeg fikk av, jeg ble glade for alle jeg fikk. Kunne ikke hatt en bedre jul sammen med familie, nå gleder jeg meg bare til nyttårsaften, da kommer familien til Erik bort til oss og Ida sin. Siden foreldrene våre er gode venner, og det er vi ungene og. I løpet av  Oktober, November og Desember har jeg vert på Topp liste 6 ganger, og jeg er stolt av meg selv, og utrolig glad for at så mange liker og lese bloggen min. Og er utrolig glade i lese rene mine!

Har hatt et vidunderlig år, kunne ikke hatt et bedre år sammen med familie, venner. Håper virkelig at 2015 blir like bra som 2014. Siden jeg kunne egentlig ikke hatt et bedre år en dette! Tusen takk for dere som har vert en del av det ♥ Tusen takk !