OUTFIT

Heii dere. I dag skal jeg på kino sammen med Ida, er ganske sjeldent at jeg går på kino. Men siden vi er ikke så masse i lag lenger, ville vi finne på noe. Og da ble det kino, siden vi ville gjøre noe annet enn og bare sitte hjemme. Husker ikke helt hva filmer heter, men tror det var sånn fantasi film. Gleder meg til og se hun igjen, selv om det ikke er så lenge siden jeg så hun. Jeg tok noen outfit bilder i dag, ble ikke fornøyd med noen av de da. For dere ser ikke outfiten min så godt, men jeg fikk det ikke bedre i dag… Skal prøve og få bildene litt bedre neste gang, jeg skal ha outfit innlegg. Har tenkt til og kjøpe meg en sånn kontroll der du trykker på en knapp så tar den bilder for deg. Hadde vert veldig nyttig!

Hva skal du i dag?

Klem Therese. 

2 kommentarer
    1. Hei, kjempefint antrekk;) men jeg la merke til at du hadde et hull i strømpebuksen din. Har du kjøpt den med et ferdig laget hull eller har du laget det selv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg