MOTE FOR JENTER

//Samarbeid med Instagram kontoen @Moteforjenter

Heii mine skjønne! Endelig mote for jenter, utrolig mange som liker det. Og er utrolig kjekt for meg og hun som eier kontoen og få så mange fine tilbake meldinger av dette! Gir meg masse motivasjon til og blogge om dette til dere, når dere kommenterer at dere liker det, for hadde ikke giddet og brukt energi på dette viss dere ikke hadde likt det. Nå kommer det litt antrekk til forskjellige anledninger. Håper dere liker disse antrekkene, jeg likte veldig godt den første som jeg viser 🙂

Liker du antrekkene?

Klem Therese.

Hettegenser: Pink, Victoria secret

Bukse: Monki

Lue: Topshop

Sko: Converse

Briller: Finnes på en “Brillebutikk”

Alle produktene er fra Vero Moda bortsett fra skoene, de er fra New balance.


Topp:
Vero Moda

Bukse: H&M

Sko: Nike

Bag: Mango

7 kommentarer

Siste innlegg