CHILLE DAG

Simba blir hentet i morgen, var utrolig koselig og ha han her !

Heii dere. I dag skal jeg ikke gjøre noe spesielt, siden har egentlig bare tenk til og slappe av. Siden jeg er utrolig trøtt, har nesten ikke sovet i natt.. Siden vi skulle på skolen igjen, og jeg så på serie før jeg sovnet. Og det var absolutt ikke en god ide! I dag på skolen hadde vi bare gym og sånn klasse miljø, bare en helt vanlig dag. I dag så skal jeg få besøk av Håvard, han er faktisk her nå. Kom ikke for så utrolig lenge siden, så vi har ikke gjort så mye til nå. Jeg og Håvard er litt sjeldent sammen nå, så var godt og få se han igjen! Kommer kanskje med et innlegg senere i dag og, har tenkt til og komme med noen nye antrekk til dere. Håper jeg får sovet bedre i dag, sånn jeg ikke blir så trøtt. Kommer kanskje en video i morgen, må redigere den først og sånt da. Så får vi se når den kommer ut, er litt usikker men skal prøve og få lastet den opp til i morgen. Ble et litt kort innelgg i dag.

 

Har du fått sovet i natt?

Klem Therese.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg