BROOKLYN OUTFIT

// Genser: H&M // Bukse: Bikbok // Smykke: Tror det er fra Bikbok // Leppestift: Mac //

Heii alle sammen. I dag føler jeg at dagen har gått utrolig seint, vet ikke hvorfor men sånn er det av og til. Sikkert fordi jeg syns tirsdag er den mest slitsomme dagen på skolen. Men nå når jeg kom hjem så begynte jeg og skype med Milena, siden vi skulle snakke om noe. Har egentlig ikke lagd noen planer for dagen i dag, siden jeg har ingen sport elle noe på tirsdager. Eneste jeg går på er Cheerleadning, siden har ikke funnet noe annet jeg liker. Neste uke begynner Cheerleadning igjen, og jeg gleder meg veldig mye! Får prøve de nye skoene jeg fikk til jul, og sokkene og bagen osv… Siden fikk jo litt Cheerleadning ting til jul, som jeg ble kjempe glad for ! Siden hadde ønsket meg de skoene veldig lenge, siden de fleste på lagte har de og det er skikkelige Cheer sko.

Jeg har tenkt til og spørre Ida eller noe om vi skal finne på noe, istedenfor at jeg bare sitter hjemme og ikke finner på noe haha. Er noen ganger jeg ikke har en ting og gjøre, og da gjør jeg de rareste ting, rydder romme helt frivillig og rydder kanskje andre steder. Hvor merkelig er ikke det? Håper Ida kan finne på noe, sånn jeg får vert med hun siden hun går på ungdom skolen og da er det ikke ofte vi får sitt hverandre. Det er litt dumt, så gleder jeg meg til jeg begynner der. Siden da får jeg tatt bussen med hun, og snakket mer med hun for jeg vill jo ikke miste kontakten med Ida !

Hva gjør du når du virkelig kjeder deg?

Klem Therese

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg