DAGEN MIN

Heii dere. I dag har jeg vert hjemme helt til nå og redigert forskjellige videoer. Siden har videofy jeg må lage videoer til og her på bloggen, så har brukt dagen til det. Var litt slitsomt, men ble ferdige med alle. Senere når jeg kommer hjem fra badehallen, siden skal der nå om ikke så kjempe lenge. Så kommer månedens favoritter videoen som jeg lovet dere, siden den kom ikke opp på profilen min så derfor må jeg vente litt. Og da kan det være at den ikke kommer opp før i kveld, tror det går bra da.

Jeg brukte veldig lang tid på de videoen, siden var så mye og fikse på. Siden lyset var ikke perfekt, og stemmen var for lav og litt sånt. Så fikk fikse alt sammen, sånn at videoen ble helt perfekt. Men den blir aldri helt perfekt, tror det er umulig. Jeg skal begynne og se på sånne videoer, hvordan andre redigerer videoer. Sånn kanskje jeg får litt inspirasjon, til og redigere videoer. Så nå skal jeg i badehallen og kose meg sammen med Frida, og få litt bestevenntid sammen eller hva jeg  skal kalle det. Er utrolig lenge siden jeg har vert i badehallen nå, siden den har vert stengt.

Har du badehall der du bur?

Klem Therese.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg