ENDELIG FREDAG

Heii alle sammen. I dag er det endelig fredag, deilig og tenke på at det endelig er helg og ikke noe skole ingen lekser og sånt. Deilig og ha fri fra skolen og lekser og andre ting. Skole dagen i dag var kjedelig som alltid, har ikke hatt så mye lekser denne uka så fikk de veldig fort unna gjort. Denne helga har jeg ikke planer for, jeg lager aldri planer før helgen bortsett fra viss jeg skal noe spesielt. Jeg skal prøve og få tatt litt bilder til bloggen i dag, sånn kanskje jeg får litt bilder til Outfit innleggene mine siden får ikke alltid tid til og ta Outfit bilder og da kan jeg ta flere Outfit. Skal selvfølgelig finne på med noen, viss noen har tid da. Er alltid noen og spørre som vill finne på noen.

Jeg kjenner jeg går litt tom for ideer til bloggen i det siste, men kommer alltid på noe. Men er en del ganger jeg har utrolig stor bloggsperre.. Jeg lurer av og til på hva dere liker og lese om og interesserer dere for! Så viss du vill bli bedre kjent med deg, så kan du gjerne skrive litt om dine interesser og hva du liker at jeg blogger om. Så får jeg kanskje jeg får ikke så mye blogsperre da, er litt lettere og skrive da tror jeg. Og gjerne kom med noen tips til innlegg, som jeg kanskje ikke har blogga om. Så begynner jeg kanskje med det, og gjerne skrive noe jeg blogger med fra før av og du liker at jeg skriver om! Hadde satt utrolig stor pris på det, og det hadde hjulpet meg mye. Har funnet noen utrolig fine bilder som jeg likte utrolig godt.

Hva liker du og lese om?

Klem Therese.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg