B R O O K L Y N

Hei mine kjære lesere. I går så overnattet jo Milena, og vi hadde jo ikke strøm som dere kan lese i det andre  innlegget. Vi har kost oss utrolig mye, og kunne ikke hatt det bedre. Vi våknet i sånn tolv siden som vanlig, første vi gjorde var og spise frokost. Jeg gikk opp og lagde frokost, og tok det med ned. Sånn at vi fikk frokost på senga, var koselig og bare sitte i senga og slappe av og spise vi så på serie og. Milena har blitt hektet på The Vampire Diares og jeg er ferdig med serien, men det er litt kjekt og se alt på ny igjen. Jeg er sånn når jeg er ferdig med en serie så ser jeg de alltid på ny, vet ikke hvorfor syns liksom det bare  er gøy.

Senere i dag når mamma og pappa kommer hjem så skal vi kanskje ut på Egon og spise middag. Tror det blir kjekt siden er ikke så ofte vi går og spiser sammen, blir alle uten om broren min da siden han ikke bur hjemme lenger. Men jeg tror det blir kjekt uansett, Milena ble hentet nettopp siden viss vi skal ut og spise så måtte hun gå litt tidligere. Har hatt det helt supert sammen med Milena da! Viss dere har meg på snapchat (@Theresesorenes) Så fikk dere se litt fra dagen til meg og Milena. Og viss dere legger meg til, så får dere se litt av hverdagen min litt bedre. Får ikke alltid tid til og svare alle, men prøver så godt jeg kan!

Liker du og ta bilder?

Klem Therese.

8 kommentarer

Siste innlegg