MOTE FOR JENTER

// I samarbeid med Instagram kontoen @Moteforjenter

Hei alle mine lesere. Jeg har hatt mote for jenter ganske ofte for tiden, men siden mange spør om jeg kan ha det litt oftere så har jeg alltid tid til det. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal skrive her oppe. Jeg syns vertfall at det er veldig kjekt at dere liker når jeg gjør dette, for jeg legger mye tid i dette. Og jeg prøver og få det til når dere ønsker jeg kommer med sånn innlegg så dette. Jeg har skal prøve og få kommet med et tips innlegg i løpet av uken, siden før hadde jeg jo ukens tips men det har jeg på en måte sluttet med, siden er litt stress. Men jeg kan prøve og få ut et i løpet av uken, siden fikk mange tilbake meldinger at dere likte det! Og er jo kjekt og skrive om litt ting dere liker og lese om ! Så gjerne skriv i kmt om hva dere liker og lese om 😉

Er du glad i klær..?

Klem Therese.



Bukse: Only

Genser: H&M

Skjerf: H&M

Sko: New balance

Lommebok: Michael kors

Bukse: Only

Genser: Only

Skjerf: Only

Sko: New balance


Hele outfiten er fra H&M bortsett fra skoene som er fra New balance.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg