NEW IN

Heii dere. I dag har jeg vert på shopping med mamma, siden jeg trengte noen nye klær. Siden begynner og bli kaldt, og jeg har nesten ingen bukser igjen, siden noen er det hull i og noen er for små. Så derfor kjøpte jeg meg 3 nye bukser i dag, og alle var kjempe fine syns jeg! Uten om at jeg har shoppet så har jeg jo gjort lekser, gått tur sammen med Mico. Jeg har ikke gått så mye tur med han i det siste, så han trengte og lufte seg i dag! Jeg har og ryddet rommet siden prøver og holde det litt ryddig, de som kjenner meg godt vet at jeg hater og rydde! Ellers har jeg bare vert på Amanda sammen med mamma, og det var 2 hyggelige jenter som kom bort og ville ta bilde sammen med meg i dag. Kjempe koselige, og snille!

Jeg har tenkt til og vise dere det jeg kjøpte i dag, så gjerne skriv en kommentar om det var noe du likte!

Klem Therese.


 Det er  2 utrolig deilige gensere og søte! De har utrolig godt stoff, Kjøpt på Wow 199 kr per.

Her er de 3 buksene jeg kjøpte, jeg likte best den lyseste. Utrolig fornøyd med alle sammen! Den ene er fra Wow å de 2 andre fra bikbok. Den lyse: 599 kr, Grå: 299 kr men var på 50% og den svarte: 249 kr.

Så kjøpte jeg denne utrolig fine Cardian! Jeg vet Milena å har den, siden jeg så den når jeg var med henne. Kan kjøpe den på H&M 249 kr.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg