NÅR MAN ER SYK

Heii alle samme. I dag har jeg ikke vert på skolen, siden jeg var ikke i form altså jeg var syk. Så i dag har jeg brukt dagen på og sove, spise, se på serie og ikke minst lese andre blogger. Forresten viss dere ikke har sett The vampire Diares eller Pretty little liares, bør dere se de! Jeg har sett på de 2 seriene i dag. Bildene dere ser under er fra i går. Kommer sikkert ikke til og gjøre noe med spennende i løpet av dagen, er ikke så utrolig mye og blogge om når du er syk, sleit litt med dette innlegget. Så jeg har tenkt til og gi dere noen tips til når dere er syke, jeg hater og være kvalm og ha vondt i hode. 

 Når du er syk 

1. Når du er syk bør du drikke: Cola eller Pepsi Max, det inneholder stoff som hjelper mot kvalme men ikke drikk alt for mye! Men mange blir kvalme av det igjen, det ble jeg alltid før. 

2. Når man er syk så er ikke mat det meste som frister deg, men er veldig lurt og spise litt om gangen men ofte. Ris er enkelt og spise når du er syk, du kan egentlig spise nesten alt. 

3. Du bør holde deg unna: Melk, Ost, Yoghurt, Smør, For mye salt og krydret mat.

4. Ting du kan gjøre: Sove er bra for deg når du er syk. Spille på mobilen/Nettbrett, se på filmer, Lese andre sine blogger (Det liker jeg og gjære) Se på tv eller kanskje en serie du liker, Høre på musikk du liker og slappe av eller kanskje lage en collage av gamle aviser.

5. Hva og ha på deg: Ha på deg litt koseklær, sånn som joggebukse og t-skjorte er behagelig, og ikke minst tøfler og kozysocks. /Tipset til instagram brukeren @Ofcgirls.

Klem Therese.


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg