#1 ASK THERESE

Heii dere. Nå har jeg tenkt til og ha en liten spørsmåls runde bare skriftlig, kan være at jeg gjør dette litt andre ganger og. Jeg postet et innlegg på Instagram, om at dere kunne stille meg spørsmål i kommentarfeltet. Kom mange gode spørsmål og kreative. Kjekkest og svare på spørsmål som jeg aldri har sett før, alltid kjekt og svare på spørsmål. Så viss dere liker det så kan jeg gjerne gjøre dette flere ganger. 

Klem Therese.


1. Beskriv deg selv med 3 ord

Svar: Ærlig, Omtenksom og God venn.

2. Hva bruker sminke bruker du i hverdagen?

Svar: Jeg bruker Fondation, MAscara og Eyebrow pencil.

3. Hva liker du best med meg som venn? (Adlan)

Svar: Jeg kan stole på deg,  du er ærlig og du er der for meg.

4. Hva var det beste som skjedde med deg i 2014?

Svar: Når vi fikk Mico selvfølgelig, husker den som om det var i går! Og når vi var  i USA i 3 uker!

5. Liker du navne silje?

Svar: JA, jeg liker det navnet veldig godt. (Har et søskenbarn som heter det)

6. Favoritt klesbutikk? (Norge)

Svar: Det må nok være Gina tricot eller Bikbok.

7. Hva bruker du når du redigerer?

Svar: Jeg bruker enten Photoshop eller Picmonkey.com

8. Hvilken mascara bruker du?

Jeg bruker en fra Isadora og en fra Victoria Secret.

9. Hva liker du og gjøre på fritiden?

Svar: Blogge og være med venner og familie.

10. Favoritt sminke produkt?

Svar: MAC

gammelt bilde btw


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg