Slitsom mandag..

Hei alle sammen! Jeg tenkte egentlig at det skulle bli en del blogging i dag, men det ble det altså ikke. Siden jeg kom først hjem fra skolen, og jeg har ikke vert helt i topp form i da. Har enda hodeverk, derfor tror jeg at jeg skal legge meg litt tidligere frem til prøven vertfall på Onsdag. Vi skal ha en halvårs prøve i matte, er litt usikker på hvordan det kommer til og gå. For det er et av fagene jeg sliter mest med, men jeg jobber litt ekstra for og få det bedre med matten på ungdomskolen. Så jeg slappet av når jeg kom hjem siden jeg var helt utslitt, så gikk jeg en liten tur sammen med Mico som dere ser.

Og uten om at jeg har gått tur og ikke vert i form, så har jeg, Mamma og Pappa vert og fikset fjernutløser kontrollen, siden den funket ikke. Så kjøpte jeg en med ledning, siden jeg kunne ikke bruke trådløs. Men det har egentlig ingen ting og si for meg, siden jeg skal bare ta bilder av meg selv, uten om det så tar jeg jo bildene selv. Så er fornøyd med at jeg endelig har en utløser kontroll. Kvelden i dag før jeg legger meg skal jeg gjøre lekser, og blogge litt mer så er ikke så kjempe lenge til det kommer et nytt innlegg. I morgen kommer Yoga Challenge videoen som jeg nevnte i går, det er en av de videoene jeg og Madelen lagde! Den ble faktisk veldig morsom. Dere bør glede dere til den kommer, den er allerede på videofy. 

Har du en hund?

Klem Therese.

5 kommentarer

Siste innlegg