SHEINSIDE WANTS

// Sponset innlegg av Sheinside

Hei alle sammen. Jeg har fått et samarbeid sammen med Sheinside, og jeg elsker bare nettstedet deres! Det er et av mine favoritt nettsteder fortiden. Jeg tror de fleste allerede har hørt om dette nettstedet, siden er en del som kjøper ting der. De selger sko, klær, smykker, ringer og det er god pris for så utrolige ting. Jeg elsker klærne derfra, visst dere aldri har hørt om dette nettstedet, så bør dere sjekke det ut. Det er veldig mye og velge mellom, de har det meste du leter etter. Men jeg ser at de fleste som kjøper derfra som er fra Norge sier at dere bør ta en eller to størrelser opp en den vanlige. Noen kan jo være litt små i størrelsen, siden denne siden er ikke norsk. Direkte link finner dere HER. Håper dere finner noe som faller i smak.

 

HER –  HER – HER

HERHERHER

HERHERHER


Ønsker du deg noe fra Sheinsside? Har du noe derfra?

Klem Therese

5 kommentarer

Siste innlegg