IT’S FRIDAY

Hei alle sammen. Er det bare jeg som syns det er utrolig deilig med helg nok en gang? Endelig er det fredag  Deilig og kunne sove lenge. I går så fikk jeg en Mail, om at hun som laget designet mitt ville og lage en header til meg. Og i går fikk jeg se resultatet, og jeg sier bare “WOW” Den ble utrolig fin, og akkurat som sånn jeg så den for meg. Så nå er jeg utrolig fornøyd, men den kommer ikke her på bloggen før i morgen. Siden hun som laget den kan ikke sende den før i morgen. Gleder meg mye.

I dag skal jeg være hjemme, og nyte fredags kvelden. Har ikke noen spesielle planer for denne fredagen. Så derfor blir jeg hjemme sammen med familien, og så kommer jeg nok til og se på Mitt danse crew som vanlig (heier på Sophie Elise) 

Gleder du deg til Headeren kommer?

Klem Therese.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg