FINALLY

Hola! Nå har jeg endelig fått headeren min på plass, dere kunne jo stemme men jeg fikk noen andre til og lage en for meg. Kjempe flink jente som heter Ane Karine, og hun er utrolig hyggelig og flink i design og sånt. HER kan dere se bloggen hennes, med gratis design og hjelp og sånt. Hun har faktisk bursdag i dag, så gjerne si en bursdag hilsen til hun. Gratulerer med dagen, du fortjener en like fantastisk dag som deg. Hun har både laget headeren min og designet mitt, og har hjulpet meg masse. Endelig er jeg faktisk fornøyd med designet og sånt på bloggen min. 

Er utrolig glad nå, så tusen takk for at du laget header og design for meg! Setter stor pris på det, tror jeg du vet ^^ Nå er det jo lørdag, og det er den kjekkeste dagen i uka syns jeg, så har kanskje tenkt til og spørre en venninne eller noen andre om hun vill finne på noe. Se en film eller noe sånt, kjekkest og se en typisk jente film sammen med en venninne. Forresten jeg har funnet mange nye type innlegg jeg skal starte med. Ser frem til mer blogging frem over.

Hva syns du om Headeren? Syns du Ane Karine er flink?

Klem Therese.

4 kommentarer
    1. Ååå så hyggelig sagt ♥ Du er så utrolig herlig skjønne deg 🙂 Må si tusen takk igjen for alt det fine du skriver til meg. Vet ikke hva jeg skal si ^^ Du er fantastisk snill, skulle ønske jeg hadde møtt deg fordi jeg har aldri snakket med noen så hyggelige før 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg