SMOOTHIE

Hei alle samme. Jeg kom hjem for ikke så lenge, siden jeg har vert med Mamma, Pappa og søsteren min og handlet. Egentlig skulle jeg ikke være med siden hadde tenkt til og gjøre noe annet, siden skulle være med Håvard, Madelen og Vegard. Vi skulle egentlig på “dobble date” Men gikk ikke helt etter planen, de skule spørre Madelen, men etter det fikk jeg ikke svar. Så jeg vet ikke helt hva som skjedde jeg, men vi får nok ta det en annen gang.

Jeg laget meg nettopp meg smoothie, tror det var tropisk smoothie eller noe sånt. Den var vertfall veldig god, kanskje en ny favoritt smoothie? Når jeg lager smoothie har jeg alltid jordbær, så var litt godt med litt forandring. Denne smoothie var skikkelig frisk, syns jeg. Jeg pleier og ha Vanilje yoghurt, og eple juice sammen med bæra. 

Liker du smoothie?

Klem Therese.

8 kommentarer

Siste innlegg