MOTE FOR JENTER

// I SAMARBEID MED INSTAGRAM BRUKEREN @MOTEFORJENTER

Hei. Nå skal jeg ha mote for jenter, jeg har glemt det litt ut i det siste. Siden jeg har ikke helt fått tid til og gjøre det, jeg har hatt det litt travelt. Det var en del som trodde jeg hadde sluttet med det på bloggen, men det har jeg absolutt ikke! Jeg elsker og leggge ut mote for jenter sine antrekk her, så det er noe jeg kommer til og fortsette med, for det er utrolig kjekt syns jeg. Mote er jo noe av det jeg interesserer meg for, så er jo kjekt og dele noe av det jeg liker med dere.

I dag har jeg bakt Dounts, som dere finner oppskriften HER, har postet oppskriften en gang her før. Derfor trenger jeg ikke og poste den en gang til, så jeg legger bare til en lenke til sist innlegg. De er utrolig gode, så dere bør absolutt prøve de! Jeg har også gjort litt lekser og tatt meg av en del blogging for i morgen, siden jeg skal både stusse (håret) i morgen og på trening. Så derfor blogger jeg for i morgen i dag og poster det i morgen, siden det går an og bestemme tidspunkt når innlegget skal postet osv.


 

Hele dette antrekket er fra Sheinsside.com, super fint anntrekk som jeg likte veldig godt.

Skinnjakke: Vero moda

Bukse: Only

Sko: H&M

Cardian: H&M

Topp: H&M

Genser: H&M

Bukse: Gina Tricot

Sko: Converse

Smykke: Glitter

Bukse: H&M

Jakke: Lindex

Ringer: Mango

Sko: Converse

Veske: Accessorize


Følger du denne brukeren på Instagram?

Klem Therese.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg