NEW HAIR CUT

Hei. I dag har jeg vert på trening som jeg skrev tidligere i dag, var kjekt som vanlig. Det er jo alltid hard trening, så jeg er ofte veldig sliten når jeg kommer hjem. Før jeg skulle på trening så fikk jeg endelig Body mistene mine fra Victoria Secret, og jeg er så utrolig fornøyd med de! Jeg skal ikke kjøpe flere da, ikke til jeg har brukt opp disse siden det er jo akkurat som en parfyme og de mister lukten og kvaliteten om 1-2 år. Derfor skal jeg bruke disse først, og kjøpe nye etter på heller 🙂

Jeg bestilte de HER, de er både billige og gratis frakt og det er jo kjempe bra. De kostet 99 kr, og det er billig for en body mist syns jeg, så jeg syns dette er en bra side. De har utrolig mye annet også, så vert og ta turen innom. Jeg bestillte: Love spell den lukter Cherry blossom & peach, Mango Temptaion den lukter Mango nectar & Hibiscus og Pure seduction totalt min favoritt den lukter red plum & freesia. Jeg kan anbefale alle disse tre, og HERHERHER finner dere de. Kanskje det blir en giveaway på de en gang? 

Her ser dere resultatet av håret mitt, ble selv veldig fornøyd. Var akkurat sånn som dette jeg ville ha det.

Her ser dere body mistene jeg kjøpte på Nordicfeel.no

Har du en body mist? Isåfall hvilken?

Klem Therese.

10 kommentarer

Siste innlegg