TIPS TIL OVERNATTING

// Tips.for.jenter sitt tips

Hola! Jeg har spurt forskjellige jentetips Instagram brukere om jeg kan bruke tipsene deres her på min blogg, og det fikk jeg lov til. Jeg liker veldig godt og få tips, og det er så utrolig mange gode sånne brukere. Men jeg kommer bare til og legge ut tips fra en bruker om gangen, så blir det en annen bruker sitt tips i neste innlegg. Håper dere liker at jeg legger ut tips, og gjerne kommentar hvilke tips du ønsker deg her på bloggen min 🙂 Første tipset som jeg poster her er om overnatting, når jeg har er vi ofte på mobilen eller ser film eller noe sånt… Viss du er sånn som meg når jeg har overnatting, bør du sjekke ut disse tipsene. Jeg har vertfall bruk for de.

 ♦ Nummer 1: Ha MASSE snacks som dere kan spise utover kvelden- i tilfelle noen blir sultne: Popcorn, iskrem, godteri og potetgull.

 ♦ Nummer 2: Planlegge hva dere skal gjøre og finne på, gjerne dagen før. Tror ikke du vill ha en kjedelig kveld.

 ♦ Nummer 3: Ha noe gøy som er planlagt som: Vannballong krig, Whisper Challenge, være ute og ta bilder, nødt eller sannhet. Gjør det dere liker og gjøre og interesserer dere før.

 ♦ Nummer 4: Se morsomme Vines, Youtube videoer eller se en film på Netflix eller en du har kjøpt som dere liker.

 ♦ Nummer 5: Snakk med venninne dine, viss dere er en gruppe med jenter, er det ganske god tid til og snakke om følelser, gutter og alt annet jente ting, MEN husk ikke baksnakke.

 ♦ Nummer 6: Ha ChubbyBunny Challenge! Å en putekrig sammen med venninnene dine. Det er din overnatting og du bestemmer ^^


Når hadde du din beste jentekveld? Har du ofte jentekvelder?

Klem Therese.



7 kommentarer

Siste innlegg