♥ FRIENDS FOR LIFE

Hei. I dag har jeg vert sammen med Madelen, Frida, Adlan og Andreas. Frida var der ikke i starten, siden hun visste ikke om det tror jeg, men hun kom litt senere på kvelden. Vi hadde det veldig kjekt, vi spiste snop så begynte vi og snakke om litt sånn private ting så vi trengte og snakke om osv. Kom litt seint innlegg om dagen min i dag siden jeg har vert en del sammen med vennene mine, siden de andre ukene har jeg hatt det litt travelt og da har jeg ikke fått så mye tid. Så det var egentlig veldig deilig og tilbringe litt tid uten og tenke på og ta bilder eller noe sånt, bare “chille” sammen med venner.

Så det var veldig kjekt og være sammen med de, og gjøre noe annet enn og sitte hjemme og se på serie. Jeg kom litt seint siden vi gjorde veldig mye, så gikk guttene og da giddet ikke vi og bare sitte der på mobilen. Det er typisk at det blir alltid at vi er igjen og sitter på mobilen og ikke gjør noe som helst. Nå kom jeg jo nettopp hjem, så skal jeg lage meg mat og kanskje ta en dusj og ikke minst ta ansikt maske, vill dere ha en night-routine her på bloggen en gang? 

Hva har du gjort i dag? Hva vill du at jeg skal poste på bloggen fremover?

Klem Therese.

 


 

Så gjennom litt gamle bilder av meg når jeg var liten i dag også. Her får dere se noen også haha..



4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg