NOEN TING DERE KANSKJE LURER PÅ

Hei. Jeg får en del spørsmål for tiden om litt forskjellige ting, så jeg tenkte og ta det opp her så får alle vite svaret. Så slepper jeg kanskje og svare på det samme flere ganger, det er litt slitsomt. Fikk veldig mange spesielt i går, kan være fordi jeg fikk en del nye følgere i går, og noen har kanskje ikke sett meg før. Så det var veldig mange som spurte meg om det samme, så derfor tenkte jeg og lage et innlegg ut i fra det. Dere får jo svar på noe dere også da, kanskje dere ikke visste det om meg før 🙂

Bruker du falskevipper eller vippe extensions?

Svar: Nei jeg bruker ingen av delene, jeg har 100% originale vipper eneste jeg bruker er en mascara fra Loreal paris. Jeg er litt for ung til og bruke sånt til normalt tror jeg, jeg blir jo bare 13 år kanskje litt for tidelig.

Bruker du noe spesielt i håret ditt?

Svar: Jeg bruker egentlig ikke noe spesielt i håret mitt, bruker en tørr shampo og en vanlig shampo & balsam. Jeg har funnet en bra shampo & balsam, jeg skal kanskje kjøpe de på nettet vi får se.

Blir du sponset på bloggen akkurat nå?

Svar: Ja, jeg blir sponset på bloggen nå. De heter Sheinside, og de skal sende meg klær så kommer jeg til og ta bilder av de og legge de ut her 🙂 Bare til og glede seg, kommer til og komme masse kult.

klem Therese.


Nå skal vi på cheerleadning, å her får dere se outfiten min for trening haha. Ble litt dårlige bilder siden tok ikke med kamera, tok de med iphone 6.. Fikk ikke tid til og bruke kamera osv.


4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg