LINKE TIL DIN BLOGG – KONKURRANSE

Hola! Jeg tenkte og ha en linke runde der jeg velger noen blogger jeg velger og linke til her på bloggen min, det kan være litt kjekt. Jeg får så mye inspirasjon for andre bloggere og lesere selvfølgelig. Men det er så utrolig mange flinke bloggere der ute, som fortjener flere leser og vise sin blogg. Så derfor gjerne legg igjen en kommentar om hva du blogger om, og gjerne link til bloggen din så jeg kan gå inn og kikke  Jeg kommer til og se gjennom alle sine blogger, du kan og legge igjen en kommentar om en blogg du liker, så kanskje jeg aldri har lest det hadde også vert kjekt 🙂

Jeg har tenkt en stund på og gjøre dette, og nå følte jeg tiden var inne for og ha en liten konkurranse på en måte. Det er jo litt annerledes i forhold til en giveaway eller noe lignende.   Jeg kommer til og velge en eller to blogger som jeg kommer til og legge igjen et innlegg om, og får direktelink til sin blogg og jeg blir venn med de på blogg.no viss jeg ikke er det allerede 🙂 Håper dere blir med   Jeg gleder meg veldig til og se gjennom bloggene deres!

Hva liker du best med og blogge? Hva blogger du om?

Klem Therese  

6 kommentarer

Siste innlegg