MOTE FOR JENTER

Hei. I dag har jeg vert på skolen sånn som alle andre, var en helt vanlig dag på skolen. Jeg skulle være med Frida hjem etter skolen, men etter vi hadde spist og sånt ble jeg utrolig utrolig dårlig. Jeg fikk veldig vondt i magen, og jeg ble hentet og på veien hjem så spydde jeg men heldigvis så klarte vi og stoppe før det havnet i bilen.. Var veldig dumt at jeg ble dårlig siden hadde veldig lyst og være sammen med Frida ! Men vi får tatt det igjen en annen gang, Håper jeg blir bedre til helgen, siden dette blir en litt spennende helg som dere får høre mer om senere.

Det er en liten stund siden jeg har hatt mote for jenter, her på bloggen derfor skal jeg ha et lite innlegg om det nå. Jeg har ikke hatt så mye tid til det, når jeg har gjort mye mer her på bloggen min. Skal prøve og gjøre det litt oftere, men det kommer bare ut når jeg har tid. Det er jo mange av dere som ønsker at jeg gjør dette litt ofte, men nå vet dere hvorfor jeg ikke har postet det før nå.

Liker dere at jeg har mote for jenter?

Klem Therese.


Genser: Only

Bukse: Dr.demin

Sko: Dr.Martens

Vekse: Pices


Hele antrekket finner dere hos Cubus, kjempe fint antrekk 🙂


Skjorte:
Bikbok

Bukse: Gina tricot

Ring/Armbånd: Gina tricot

Neglelakk: Essie


Bukse: H&M

Topp: Vero Moda

Smykke: Mango

Sko: Converse

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg