SATURDAY

Hei. Nå er det endelig lørdag, den dagen du kan kose deg mest på. Jeg liker lørdag best av alle dagene i hele uka, så jeg gleder meg alltid ekstra mye til lørdagen. I dag skal jeg se på serie og snakke en del sammen med venner og noen andre jeg ikke snakker med så ofte, vi har utrolig stygt vær ute og det ødela alt. Siden jeg skulle ut ta noen nye bilder til bloggen siden er ikke så ofte jeg gjør det, men når jeg våknet var det helt forferdelig vær for og si det sånt. Derfor får jeg heller finne en annen løsning, kanskje jeg kan ta de neste helg. Jeg kommer til og se en del på serie tror jeg, og selvfølgelig kose meg med godteri det er jo lørdag!

Jeg får en veldig travel uke denne uken siden er en del ting som skjer denne uka. I morgen er det jo morsdag, jeg har nettopp vert og fikset gaven min til mamma jeg pleier alltid og enten lage noe til mamma eller kjøpe noe. Jeg tror mamma kommer til og bli glad for gaven jeg skal gi hun, Caroline kommer også i morgen så jeg tror det kommer til og bli en veldig kjekk dag i morgen 🙂 Til nå har jeg laget noen videoer, fikset gaven til mamma og ikke minst spillet just dance. 

Skal du lage noe til mammaen din i morgen?

Klem Therese.


SIDEN JEG IKKE HAR FÅTT TATT NOEN BILDER, SÅ FÅR DERE LITT INSPIRASJONS BILDER FRA WE HEART IT. JEG LIKER DISSE BILDENE VELDIG VELDIG GODT 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg