JANUAR FAVORITTER

Hei alle sammen. Nå har jeg tenkt til og ha Januar favoritter i et innlegg, siden blir litt stress med og lage en video. Jeg har det jo ganske travelt fremover, så derfor kan det ta litt tid før jeg kommer ut med nye videoer. Men jeg skal legge ut en del videoer på videofy, så kan være vert og få med seg de altså, jeg heter Theresesorenes der også. Jeg har gledet meg til dette innlegget selv en god stund nå, derfor lager jeg det nå. Håper dere også liker at jeg kommer med sånne innlegg så dette i løpet av månedene som kommer nå.

Men jeg har et lite problem for tiden, nå sitter jeg en liten stund og ikke har en anelse om hva dere ønsker at jeg skal blogge om, så finner jeg ikke alltid på noe. Så jeg hadde satt pris på om dere hadde kommet med noen forslag til meg i kmt. Jeg lover at jeg skal være flinke til og oppdatere videre, føler at jeg har lugget på bunn litt i det siste med gode oppdateringer om dagen min.

Klem Therese.


VISST DERE HAR NOEN SPØRSMÅL OM TINGENE JEG VISER DERE SÅ ER DET BARE TIL OG SPØRRE.

1. Favoritt serien min denne måneden har vert The vampire diares! Utrolig godt og være ferdig med den.


2. Favoritt dekselet mitt har vert et rosa deksel som har pels, det er fra Ebay (:


3. Favoritt vesken min har vert vesken min fra Micheal kors den er bare elsk.


4. Jeg kjøpte en selfie stick på ebay også som jeg har brukt en del i Januar 🙂


5. Jeg har brukt den baby rosa cardigan min 1000 ganger i januar, jeg bare elsker den!

6. Jeg må nå ikke glemme body mistene mine som jeg har brukt så utrolig mye etter jeg fikk de i januar! Anbefaler de, jeg kjøpte de hos nordicfeel.no


7. En type “ansiktmaske” som hjelper utrolig godt mot hunde, jeg bruker den 3-4 ganger i uken. Den funker utrolig bra, og har hjulpet mye!


8. Real techniques kostene mine, jeg har bare 2 stk. Den ene er til fondation og den andre til blush!


9.Så er den en mascara fra Loreal Paris som erstattet Victoria secret mascara mine med en gang! Jeg er helt forelsket i den etter jeg fikk tom for de andre…

10. Så er det en av mine aller største favoritter altså Mac leppestiftene mine!


10 kommentarer

Siste innlegg