UKENS SPØRSMÅL

Hei alle sammen. Nå tenkte jeg og ha ukens spørsmål og viss du vill at jeg skal ha en spørsmåls runde i mars så gjerne si det, orker ikke og ha det viss det ikke er noe dere ønsker dere. Men jeg skal vertfall nå svare på noen spørsmål som dere stiller meg enten i kommentarfeltet eller på andre sosiale medier. Jeg får mange spørsmål daglig så kan være godt og få svart på de her så alle kan lese svarene her.

Lurer du på noe?

Klem Therese.


1. Kan du forklare sminken din dagelig i et innlegg en gang?

Ja, jeg kan prøve på og få gjort det en gang eller jeg bare kan ta det fort nå og kanskje mer grundige detaljer senere. Jeg bruker aller først en dag krem, så tar jeg på fondation i hele ansiktet, tar på mascara og fikser brynene mine og bruker øyenbrynspenn.

2. Hvordan får du egentlig tid til så mye blogging? så du gjør du holder oss veldig bra oppdatert.

Jo, Tusen takk for det er jo koselig og høre at jeg er flink til og oppdatere dere noe som jeg selv syns at jeg bør bli flinkere til. Men jeg bruker utrolig mye tid på bloggen jeg tenker på bloggen hele tiden egentlig, jeg legger alltid tid til bloggen og når jeg kommer på noe og blogge om som av og til kan være vanskelig så skriver jeg alt sammen ned. Jeg får det ofte travelt spesielt i denne uken her men jeg prøver så godt jeg kan.

3. Har du noen andre ting som du holder på med på fritiden uten om at du blogger?

Ja, jeg går jo på cheerleadning som der kanskje vert og så baker jeg ganske mye som dere kanskje har oppdaget etter jeg legge alltid ut bilder av det jeg har laget som oftest. 

4. Hva drømmer du om i fremtiden?

Jeg er faktisk litt usikker på det men meg og Ida har en liten plan som er veldig liten mulighet for at det skjer. Vi har nemlig lyst og reise til L.A og kjøpe en leilighet der når vi nærmer oss 19-20 og leve livet og shoppe der og jeg kan blogge, siden jeg har lyst og blogge videre i livet det er jo en del av drømmen min.

5.Syns du det er flaut når noen kommer bort og tar bilde med deg eller tar snik bilde?

Nei, ikke nå lenger siden jeg har blitt vant til det siden det har skjedd noen gang. Første gangen var det jo utrolig kleint men etter den gangen har det ikke vært så flaut.

6. Kan du begynne med videoblogger?

hmm, kanskje jeg er fortsatt utrolig usikker på det der siden jeg har jo aldri lagd det før og sånt. Men kan være jeg lager det inni mellom bare visst det er noe dere ønsker dere her på bloggen og vill at jeg skal lage.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg