NEW IN FROM SHEINSIDE

// Sponset innlegg av Sheinsside.com

Hei dere. I dag fant jeg denne herligheten min i postkassen jeg ble så glad etter jeg fant hente lappen til min første sponset pakke! Jeg har alltid ønsket meg en lignende genser som denne og denne var jo helt perfekt og bare digger den. Den er fin og behagelig på samme tid og ikke minst utrolig kul. Pakken kom veldig fort syns jeg, trodde den ikke skulle komme så raskt denne koster 139.- men er verdt penge må jeg bare si til dere. Anbefaler denne genseren den er helt hvit og står med store “WANG” bokstaver som går litt ut og den ser bare utrolig kul ut. Passer bra til at det er vår snart og den passer jo sammen med det meste siden den er hvit og det er jo bra. Jeg likte spesielt stoffe på genseren det er så behagelig må jeg bare si.

Klem Therese.

HER– FINNER DERE GENSEREN

10 kommentarer

Siste innlegg