DR.MARTENS

Hei alle sammen. I går så var jeg med mamma, pappa og Caroline og shoppet siden begge to trengte litt nye klær og sko. Jeg kjøpte meg selvfølgelig dr.martens sko eller fikk de av verdens beste mamma og pappa. Jeg ble utrolig glad siden jeg har ønsket meg de skoene utrolig lenge og nå fikk jeg de endelig. De er veldig behagelige og gå i og utrolig tøffe på. Jeg bare elsker de og de koster ca 1400.- eller litt mer. Skulle egentlig kjøpe med for men det er ikke vits når det nærmer seg vår og sommer.

Senere i dag skal jeg være sammen med Caroline så skal vi kanskje se en film så finner vi sikkert på noe annet og. Jeg må også bli ferdig med matte leksa siden den er til fredag, og skal skrive litt om en engelsk lekse siden vi holder på med en bokmelding greie. I dag er siste dagen jeg ser Caroline før hun flytter inn, hun flytter inn på mandag og jeg gleder meg masse!

Hva syns du om skoene? Har du dr.martens sko?

Klem Therese.

6 kommentarer

Siste innlegg