EN HERLIG DAG MED VERDENS BESTE

Hei alle sammen. I dag har jeg koset meg sammen med verdens herligste gutt. Jeg er så utrolig glad i han så var deilig og tilbringe litt tid sammen med han. Føler meg så heldig som har han, kan være meg selv med han alltid og han liker meg for den jeg er. Jeg var jo så heldig og fikk verdens skjønneste gave av han! Jeg trodde jeg ikke skulle få det jeg fikk jeg trodde egentlig det var noe helt annet, så jeg ble utrolig glad når jeg åpnet gaven!

Jeg fikk en bamse som hadde bilde av oss to på genseren sin eller hva det var men det var vertfall utrolig skjønt syns jeg! Jeg har faktisk et navn til bamsen haha, han heter Alfred syns det navnet er så kult haha. Jeg fikk også sånn “Hjertegodteri” eller hva jeg skal kalle det, passet bra siden det er lørdag. Jeg og Håvard har faktisk vert sammen i et halvt år uten om den lille pausen vi hadde etter nyttår.. Han er bare helt elsk og noen ganger er han til og le av! Har kost meg veldig masse i dag sammen med Håvard.

Har du fått en Valentines gave av noen?

Klem Therese.

7 kommentarer

Siste innlegg