SUNDAY

Hei alle sammen.  Nå er det endelig søndag og jeg kan bare slappe av! I dag har jeg endelig fått meg full versjon av picmonkey.com altså der jeg redigerer bildene mine, viss dere vill redigere bilder der så er det også gratis men da er det en del ting dere ikke kan bruke. Jeg brukte picmonkey før jeg kjøpte den fulle versjonen også så det kan jeg anbefale 🙂 I dag skal jeg nyte det fine være med og gå en tur sammen med Mico, og være ute sammen med han så skal jeg lage videoer til videofy.

I kveld så har jeg planer sammen med Ida, lenge siden dere har hørt at jeg skal være sammen med hun vi er litt dårlige på og finne på ting sammen sånn som vi gjorde før. Så jeg savner hun så skal bli deilig og tilbringe tid sammen med Ida, har jo kjent henne hele live nesten så vill jo ikke minste kontakten sammen med hun! Har dere forslag til en film som jeg og Ida kan kose oss med? Akkurat nå så sitter jeg foran pc-en og ser på serie og spiser ananas på boks og det er utrolig godt haha bare digger det ! Ha en super fin søndag alle sammen 🙂

Her er noen bilder jeg tok i dag, hvilket likte du best ? 

Klem Therese.




7 kommentarer

Siste innlegg