VINTERFERIE

Hei dere. Nå har endelig vinterferien startet, den startet i helgen på en måte men nå er den skikkelig i gang! I dag tidelig så kom Caroline og nå har hun endelig flyttet inn og jeg har gledet meg så lenge nå og nå er det endelig gjort. Vi spiste pannekaker når hun kom kjempe godt, kjempe lenge siden jeg hadde spist så gode pannekaker haha. Vi kjørte etter på og hentet tapeten til Caroline sitt rom, jeg har funnet en tapet til rommet mitt tror jeg eller jeg er litt usikker på om jeg har lyst på den.. Men jeg tror jeg kommer til og velge den viss jeg ikke finner en enda finere.

Jeg har ikke noen spesielle planer ut over kvelden, men tror jeg skal være litt ute så finner kanskje jeg og Caroline på noe sammen. Det er jo vinterferie og da kan jeg jo sove så lenge jeg trenger og det er såå deilig, jeg elsker og kunne sove litt ekstra lenge isteden for og våkne sju om morgenen. Tror dette kommer til og bli en veldig kjekk vinterferie, på onsdag skal vi på Ikea og på Fredag skal vi skal til Bergen tror jeg det var siden vi skal til Akvarium et og sånt, så skal vi kanskje på fjellet.

Har du vinterferie? Hva skal du i vinterferien?

Klem Therese.

Dette er Caroline 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg