OPPUSSING PÅ ROMMET

Hei alle sammmen. I går var jeg på Ikea derfor det ikke kom noe spesielt innlegg her på bloggen. Vi var der i hele dagen, jeg kjøpte meg masse nye møbler og ting til romme siden jeg skal pusse det opp. Utrolig deilig og få noen nye ting til romme, jeg syns romme ble mye finere med en gang. Jeg har ganske lite rom, i forhold til de fleste men jeg bryr meg ikke akkurat så mye. Jeg fikk både sminkebord, nattbord, puter til senga, teppe, lampe, speil og noen andre ting. Jeg hadde allerede bestemt meg for hvordan romme mitt skulle se ut. Speilet er ikke oppe enda siden er ikke vits når jeg skal tapetsere rommet og fjerne panelet.

Jeg har planer om og ha en rom-tour når rommet mitt er ferdig så kan dere si hva dere syns og se hvordan de ble. Jeg hadde tenkt og filme romme før og etter men det glemte jeg for jeg har allerede begynt og pusse det opp. Det var noe de ikke hadde inne på ikea, og det skal broren min ta med seg hjem siden han bur i stavanger. Det var en stol til sminkebordet mitt og noen lanterner som jeg skal ha på speilet tror eller over senga. 

Hva syns du så langt?

Klem Therese.

12 kommentarer

Siste innlegg