INNKJØPS VIDEO

Hei alle sammen. Jeg har fått filmet inn innkjøps videoen fra Bergen, jeg har og lagt inn et klipp fra showet fra akvariumet i Bergen! Jeg syns det showet var kjempe kjekt, jeg likte sjøløvene best også. Jeg kjøpte ikke så utrolig mye, siden det ene jeg fikk var litt dyrt og det ser dere når dere ser videoen. Håper dere liker den og syns innkjøpene var fine og kanskje dere finnner noe dere og vill ha 🙂 Hvis dere har noen spørsmål så er det bare til og spør

I dag skal jeg være sammen med Ida etter jeg og mamma, pappa, Caroline og Karoline har vert og handlet siden hun hadde bursdag på Tirsdag og da kjøpte jeg gave til hun i Bergen og den skal jeg gi henne i dag og så skal jeg kjøpe masse snop og sånt. Kommer nok et innlegg senere om det, gleder meg masse! Husk og trykk på Instillinger på videoen og sett på 1080HD på videoen, sånnd dere får bra kvalitet 🙂

Likte du videoen?

Klem Therese.

11 kommentarer

Siste innlegg