FREMOVER

Hei alle sammen. Nå har jeg en lang liste om innlegg som jeg skal poste her på bloggen til dere og jeg klarer nesten ikke og vente. Jeg er så utrolig spent på det meste som jeg har kommet med, jeg skal prøve meg på en del nye ting så det ikke blir så mye av det gamle. Gleder meg faktisk veldig mye til mange av tingene. Så jeg har tenkt og dele noen av tingene med dere, men noe kan jeg ikke fortelle enda siden det skal være en overraskelse.

 Månedens favoritter, i noen av månedene.

♥ Roomtour når rommet mitt er helt ferdig er så utrolig spent på denne!

♥ Skal prøve og få til noen konkurranser, denne er jo ekstra kjekk for dere.

♥ Så skal jeg prøve og få til noen mote tips sånn som jeg hadde før også siden dere likte det veldig godt.

♥ Favoritter i klesskapet for tiden, altså av klær.

♥ Høyest på ønskelisten akkurat nå, dette har jeg hatt noen ganger før også.

♥ Jeg blir jo 13 i april, så da har jeg noen planer her på bloggen 🙂

♥ Så har jeg en ny header på gang, og jeg er utrolig spent på den !

♥ Så kommer det noen DIY for rom, men det er etter romme mitt er ferdig og jeg gleder meg såå mye!

Noe du savner som du kanskje vill ha mer av?



7 kommentarer

Siste innlegg