NY HEADER WOW

WOHO! Endelig har jeg fått en ny header, så kjempe fornøyd med den nok en gang. Det var Ane Karine Estil som lagde den som vanlig, hun er utrolif flink og jeg har ikke hatt noen bedre designere enn hun, eller hun er jo den enste jeg har hatt så. Men som sakt så setter jeg veldig stor pris på at hun lagde den til meg. Bloggen hennes finner dere HER og instagramen hennes er HER, hun har av og til “konkurranser” der du kan vinne et skreddsydd design.

Jeg ble vertfall veldig fornøyd med den, og dere bør absolutt sjekke ut bloggen hennes eller Instagramen hennes. Hun legger ut tips om desing også, og blogger om hverdagen sin! Jeg liker bloggen hennes veldig godt, og hun er flink blogger ikke minst. Setter kjempe stor på pris på at du orker og bruke tid på og lage header og desing til meg Ane Karine Estil, bare sånn du vet det 🙂

Klem Therese.

Her ser dere den nye header, og full resultate ser dere lenger oppe.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg